Stropi din cer

raininhand

Îmi plânge cerul azi
doar mie îmi povesteşte
printre lacrimi şoptite şi suspine fulgerătoare
despre doruri neştiute de nimeni
despre poveşti nevăzute de soare vreodată
adineaori mi-a picurat doi stropi în palmă
eram însetată şi nu am observat sferele cristaline
strălucind din preaplin de prospeţime
cum se căutau pe linia vieţii rostogolindu-se frenetic
spre linia frânta a inimii unde
prin întâlnirea predestinată stropii au devenit unul
şi-au pierdut contururile în palma mea
iar eu i-am sorbit aşa contopiţi
ca pe un elixir miraculos
al cărui gust îmi descrie aromele mostre
de suflete ce se împletesc
notă cu notă
în simfonia tulburătoare a existenţei

Comments on: "Stropi din cer" (19)

  1. Frumos…iar fotografia se imbina perfect cu textul:) O seara frumoasa!

  2. Îmi permit să reţin acest pasaj. Mi se pare extrem de sugestiv…

    „eram însetată şi nu am observat sferele cristaline
    strălucind din preaplin de prospeţime
    cum se căutau pe linia vieţii rostogolindu-se frenetic
    spre linia frânta a inimii unde
    prin întâlnirea predestinată stropii au devenit unul
    şi-au pierdut contururile în palma mea”…

    O seară bună!

  3. […] PRINTRE BLOGURI – GEANINA LISANDRU (dincolo de privirea ta); MIHAELA MAN (stropi din cer); GABITZU (regină la castel); SIMION CRISTIAN (şoferie, te halesc!); IVAN USCA (racila – 3); […]

  4. Aici, plânge la propriu…

  5. si aici plange …. dar parca nu chiar asa de tare ca alte dati!
    Frumos de tot Mihaela!
    O imbratisare speciala trimit exact acu catre domnia ta! 😉

  6. ce ma bucura picurii tai de ploaie pe care tu..” i-am sorbit aşa contopiţi
    ca pe un elixir miraculos
    al cărui gust îmi descrie aromele mostre
    de suflete ce se împletesc
    notă cu notă în simfonia tulburătoare a existenţei”
    frumos, frumos!

  7. […] agale cu noaptea în spate şi trupurile răpuse la picioare. Gândurile o invadau. Frigul îi pătrundea prin tunica ruptă şi plină de sânge. Spada îi tremura în mână, iar părul ei […]

  8. […] – Ar trebui ; Geanina Lisandru – Beatitudine ; Ioan Usca – Perfectionism ;  Mihaela Man – Stropi de cer ;  Mirela Pete – Azi, Serafina ; Leo – Bampirizare […]

  9. elixirul…
    veţi avea tinereţe veşnică…
    dar,
    dragostea şi iubirea
    cum vor rămâne ele, oare?

  10. I will visit this island again.

Lasa un comentariu