Aventura

cafea-si-lapte

În barul cu pereţii dezbrăcaţi până la cărămidă, chitara live provoacă dezmorţiri de simţuri. Privirile tale se preling neruşinat  peste trupul meu. Nu ştii dacă tresar pentru că m-ai privit cu jar din ochii tăi cu adâncimi de noapte sau doar îmi dansează whisky-ul prin vene. Eman parfum hipnotic de Dior şi te ridici de câte ori cu-o graţie halucinantă trec pe lângă masa ta. Mă adulmeci incitat, iar respiraţia ţi se suspendă atunci când te privesc şi te răpun cu zâmbet de scoică trufaşă. Mă prinzi seducător de mână şi ne topim în noapte. Mă trezeşti în sărutări calde cu aromă de cafea pătrunsă de un cub de zahăr şi tăvălită prin cearceafuri de lapte, iar soarele se furişează ruşinat prin ochiul unui geam şi ne invăluie trupurile dezgolite într-o lumină aurie…

Foto: http://www.pixdaus.com

Comments on: "Aventura" (31)

  1. […] PRINTRE BLOGURI – GEANINA LISANDRU (o zi cu Mara – 7); RUSU GIGI (cufărul – 1); MIHAELA MAN (aventura);  CONSILIUL NAŢIONAL AL BLOGOSFEREI (ţară, ţară, vrem ceva); ACELAŞI CONSILIU NAŢIONAL AL […]

  2. Incitantă transpunere literară a interferenţei sentimentale… O zi bună îţi dorim!

  3. ficţiune cu lumină aurie?

  4. […] titlu, aş dori ca această scriere să constituie, indirect, un omagiu închinat celebrului roman omonim, cât şi marii Culturi americane, care l-a odrăslit. Crima letală m-a acaparat în asemenea grad […]

  5. odată, demult, luminile veneau de la Paris…
    mai de multişor, lumina venea de la răsărit… şi era roşie…
    iar recent…lumina este violet!!!
    so: se supăra baiatul cu vapoarele…
    păi se poate? 🙂

  6. […] de Ştefan Augustin Doinaş, vol. Atlas de sunete fundamentale, Editura Dacia, Cluj-Napoca, […]

  7. Mi-a plăcut tăvălirea prin cearceafurile de lapte. Sună bine…viitorul…

    Zile pline de iubire!

    • Adevărul e că prezentul sună atât de bine încât alte „conjugări” nu prezintă interes…Mulţumesc mult de trecere, draga mea! Succes la radiosilver!

  8. […] – Da-mi voie sa ma prezint ; Grapefruits – Te iubesc ; Ioan Usca – Crima letala ; Mihaela Man – Aventura ; Leo – Sedinta foto ; Malli – Pentru ca aici e acasa ; Mirela Pete – magnoliile […]

  9. Frumos, interesant, felicitări ! Te sarut, cu drag !

  10. Frumos este prezentul. Demne şi de bun-simţ versurile.

  11. Ai un suflet cald, frumos si bun. Iti multumesc !

  12. […] Eşti crezul meu, iubirea unică. […]

  13. Rasfoind blogurile am dat peste acest blog care este minunat ,iar postul cu Aventura poate fi adevarat…,o saptamana minunata,cu stima Octav!
    p.s. Mihaela,ai o dedicatie muzicala.

    httpv://www.youtube.com/watch?v=_Ah9HOWzHKs

    • Bine ai venit, Octav! Ar putea fi, iar dacă ar fi adevărat, nu mi-ar fi ruşine să recunosc…Îţi mulţumesc mult pentru vizită, comentariu şi dedicaţie, şi te mai aştept cu drag!

  14. Îmi place tare mult cum scrii! Felicitări! Te voi băga în BlogRoll… O zi frumoasă!

  15. In primul rand vreau sa-ti multumesc ca ti-ai facut timp sa ma citesti,ba mai mult sa-ti lasi parerea pe blogul meu,drept multumire diseara la radiosilver.fm iti voi da o dedicatie.
    Legat de cele scrise de tine,lumina aurie si zambetul de scoica trufasa,cearsafuri de lapte,m-au facut sa savurez cu ochii mintii scena descrisa de tine….frumoase metafore!

  16. Ai putea să continui episoadele…cine ştie ce ar putea ieşi din lumina aceea aurie? Uneori din mijlocul cearşafurilor de lapte se mai ridică parfumuri fine care ne urmăresc mereu…fie şi fictiv vorbind :).

    Mi-a plăcut tocmai pentru că a curs asemeni unui vin parfumat…rafinat şi de la sine!

  17. 🙂 whisky prin vene…

  18. Well your site looks very nice i must admit! Bravo!

Lasa un comentariu

