*

Cuminte, insir stelele pe un colier
Pe care ti-l voi darui
Atunci cand vei implini nemurirea
Cand zambetul meu va face ravagii la poarta sarutului
Iar coloana infinitului va numara bataile inimii mele
O sa te-astept in poarta
Sa-mi mai depeni mangaieri si soapte
Sa-mi strangi fricile in pumnul tau
Iar eu sa le las zdrobite
Intre aplauze cu o singura palma
Apoi ai sa-mi culegi dorintele
De pe buze
Ai sa le sorbi incet, voluptos,
Ca pe o prada mult ravnita
Si ai sa le scuipi in pahare de cristal
Asemeni degustatorilor
De vinuri vechi din sticle prafuite
Din par o sa-mi descalcesc iluziile
Impletite in mine de prea multa vreme
Intre doua clipiri de gene
Ma dezgolesti de toate pacatele.
Hai, scalda-ma in pulbere de stele
Cu ochii larg deschisi!

(Mihaela Man)

Lasa un comentariu

