Inima

Ne-am născut împreună dintr-un punct
Ca gemenii vibrând cu o singură inimă.
O dată bătea în pieptul meu, o dată într-al tău.
Ne-o pasam reciproc ca-ntr-un joc cu mingi,
Într-o viață te iubeam eu,
Într-o viață mă iubeai tu.
Odată, pe când mă iubeai,
Mi-ai pus lumea la picioare,
Iar eu, fără inimă am călcat peste ea.
Altă dată, pe când eu te iubeam,
Ți-am pus inima la picioare,
Iar tu, fără inimă, ai luat-o şi-ai plecat în lume.
Într-o primăvară, te-am zărit sub un măr înflorit.
Mă priveai îndelung de parcă ne ştiam de-o eternitate
Şi aşa era.
Ne-am îmbrățişat atât de strâns încât ne-am frânt inima în două
Jumătate a rămas la mine, jumătate la tine.
Apoi am fugit împreună în lume
Într-un punct ştiut numai de noi.
Te iubeam.
Mă iubeai.
(Mihaela Man)

Lasa un comentariu

