Naștere

3dpisjiiyjpg

Clipesc la intervale precise cu genele ca un perpetuum mobile mimând veșnicia
Fuga asta dintre cuvinte mă obosește într-atat încât vreau să tac
Să tac consistent, să tac fetal, să tac sclipitor, să tac pur și simplu
Se despică cerurile și îmi strecor urechea în vidul uriaș
Ce se cască din bolta aceea ca un ecran spart de cinema
Fâșii de cer atârnă din crăpătură și se balansează spre universul palpabil și familiar
Cumva, nonexistența intră în manifestare în acel moment
Iar urechea mea devine un dispozitiv uriaș de captare a sunetului primordial.
Îți aud atunci pentru prima data glasul și tresar
Pieptul mi se transformă într-o cutie de rezonanță
Din care vibrația vocii tale se amplifică neîncetat
Întreg universul vibrează acum de parcă ar fi un pian cosmic
La care interpretezi numărul pi.
Atunci am inceput să mă nasc.

Lasa un comentariu

