Zbor fusiform

11156380_1010180572327782_4587946853063471536_n

Mă auzi cum te mint
Că-n furtuni nu pot să te simt
Cum printre gânduri mă prefac că adorm
Să nu ştii c-o să zbor fusiform
Doar în sus o să zbor
Să-ţi picur petale de dor
Să-ţi plouă cu flori de cireş
Sau cu maci să-i dai inimii ghes
Mă vezi cum m-ascund
Printre cuvinte spuse negând
Că îmi eşti, că îţi sunt
Doar în gând
Mă simţi cum din cioburi de soare mă nasc
Cum zbor fără aripi şi învăţ să plutesc
Doar să-mi zâmbeşti din frumoase poveşti
Cu pieptul tău să mă-nveleşti
Cu ochii arzând să-mi săruţi palmele
În zbor fusiform să-mi cuprinzi şoaptele.

Lasa un comentariu

