Am uitat cântecul ploilor

am uitat cântecul ploilor OLYMPUS DIGITAL CAMERA

sunetul acela perpetuu

ca un diapazon

pentru acordarea sufletului

ca o incantaţie sacră

cu miresme de patchouli

desprinse parcă dintr-un ritual străvechi

paşii tăi murmurau acordurile ploii

degetele tale fine îmi mângâiau fruntea

cu dor de-aducere aminte

iar undeva în depărtare

cu un sublim ecou

ploaia îşi încânta favoriţii

ai fi vrut să alergăm de mână atunci

să ne lăsăm cuprinşi de jocul stropilor

să ne topim printre picăturile

ce reflectau frânturi de curcubeu

dar eu

am uitat cântecul ploilor…

Am trecut pe aici: Cătălin Fudulu, Cristian Lisandru, Geanina Lisandru, Ivanuska, Ottilia Ardeleanu

Comments on: "Am uitat cântecul ploilor" (15)

  1. O uitare temporară…

  2. melodia s-a auzit până la mine…

    mă bucur că ai revenit cu un poem de suflet.

    La mulţi ani! 2011 să-ţi aducă numai bucurii!

    Ottilia

  3. nu, nu l-ai uitat…ai uitat să pui scoica la urechea sufletului Miha :). dacă uitai sunetul, nu era posibil să ţi-l reaminteşti atât, atât de frumos şi sensibil :). minunată poezie…

  4. […] Mihai,  Joaca de-a mine, Link Ping, Lora, Lu, Lucia Verona, Manole,  Maria Popart,  Melami, Mihaela Man, Mika, Mirela Pete, Nice, Adela, Red Sky, Secret, Se poate, Simion Cristian, Snake, Stropi de […]

  5. […] protestat: Ziarul, Melami, Haicăsepoate, Caius, Theodora Marinescu, Cristian Lisandru, Gabi123, Mihaela Man, Mirela Pete, Zalmoxys, Teo […]

  6. Vei redescoperi cantecul ploilor sub pleoape de-amintire, ai sa vezi, caci daca are favoriti, imi pari una din ei 🙂

  7. […] Usca, Iulia Diana Mihai,  Joaca de-a mine, Link Ping, Lora, Lu, Manole,  Maria Popart,  Melami, Mihaela Man, Mirela Pete, Nabadaiosul, Nice, Adela, Photographis, Red Sky, Secret, Se poate, Simion Cristian, […]

  8. parca se rupe la jumatate poezia, parca sunt doua poeme diferite aici. bine redata monotonia ploii, prelungirea ei ca recitarea unei mantre.

    • Da, acum ca ai remarcat acest fapt parca imi lasa si mie aceeasi impresie. Am modificat putin textul initial si imi pare ca acum e mai bine. Multumesc pentru vizita si pentru opinia sincera, Alexander!

  9. superb poemul … ador ploaia… imaginea atashata la poem e deasemeni superba
    probabil toate astea provin dintr-un suflet superb

    numa’ bine

    ella

Lasa un comentariu

