Reverie

Magia timpurilor ferecate golden-rain

într-un glob de cristal

speranţe descântate în şapte ape

şi iluzia fericirii supreme

în braţele de sticlă ale iernii

tablou rece al incertitudinilor ce dor

îmi încălzesc privirile

la focul ochilor tăi

şi cad în dulce reverie

rostogolind gânduri

precum bulgării de zăpadă

se făcea că e un alt anotimp

un anotimp de miere

o lună a ploilor cu miere

o zi a iubirii mărturisite în şoaptă

o oră a îmbrăţişărilor pătimaşe

o secundă imortalizată în timpul

unui sărut furat la începutul lumilor…

deschid ochii şi te văd pretutindeni

( de fapt )

erai aici dintotdeauna

dar de abia acum

pot zâmbi din nou sufletului meu

 

De vizitat: Ottilia Ardeleanu, Cristian Lisandru, Cristian Dima, Cătălin Fudulu, Cosmin Ştefănescu, Gabriela Savitsky, Geanina Lisandru, Ioan Usca, Teo Negură.

Comments on: "Reverie" (11)

  1. […] Reverie Wed Jan 12, 2011 16:37 pm Magia timpurilor ferecate într-un glob de cristal speranţe descântate în şapte ape şi iluzia fericirii supreme în braţele de sticlă ale iernii tablou rece al incertitudinilor ce dor îmi încălzesc privirile la focul ochilor tăi şi cad în dulce reverie rostogolind gânduri precum bulgării de zăpadă se făcea că e un alt anotimp un anotimp […] […]

  2. Un zâmbet, indiferent de context, aduce primăvara…

    • Sau poate un anotimp de miere… de dragoste…de suflet…Cătălin, îţi doresc un an nou fericit, în care Frumuseţea să se lase descoperită şi captată în imaginile atinse de „sărutul luminii”!

  3. […] licitat, George Valah,  Giana, Geanina, Hai la plimbare, Lora, Manole,  Maria Barbu, Melami, Mihaela Man, Mirela Pete, Mnealui, Nabadaiosul, Nice, Adela, Red Sky, Secret, Se poate, Stropi de […]

  4. […] Marinescu, Cristian Lisandru, Mirela Pete, Haicăsepoate, Carmen Negoiţă, Răzvanrc, Buimacii, Mihaela Man, Gabriela Elena, Năbădăiosul, Teo Negură şi […]

  5. Frumos….in locul lui dmd-familia exista acum dmd-suflet si dmd-musical.
    Un an cat mai bun iti doresc.Dan

  6. Cred ca ai dreptate, uneori bratele iernii sunt atat de reci si de sticloase, incat parca ne taie rasuflarea alor noastre…

  7. toate anotimpurile au dreptul lor de a fi. fara iarna nu am mai iubi primavara, pentru ca o primavara vesnica ne-ar iesi pe nas. 🙂 sa multumim ierni ca iubim primavara si vara.
    p.s. eu personal iubesc iarna, asa ca la mine e invers 😀

    • Iubesc si eu iarna atunci cand imi da prilejul de-a savura o infuzie fierbinte din cardamon si petale de trandafir, sau cand vad fericirea din ochii baietelului meu atunci cand vine Mos Craciun, sau cand ma infasor cu o patura moale si pufoasa in timp ce privesc pe fereastra cum ninge…Dar dincolo de toate astea, era o iarna de sticla atunci cand am pierdut o fiinta iubita care mi-a tinut loc de mama…
      Bine ai venit in lumea mea, Alexander!

Lasa un comentariu

