Nu-mi amintesc cum am ajuns acolo…Poate mi-a scăpat din zbor sămânţa vreo pasăre ce vroia să-şi hrănească puii, sau poate m-am născut din spuma mării, ca Afrodita, ori poate am fost cândva un fir de nisip ce vroia să atingă cerul… Şi nici nu mai contează…Am început să mă înalţ, să caut soarele…Vântul îmi mângâia în fiecare zi talia subtire, mă curta uneori cu frenezie, alteori abia simţit, dar de fiecare dată cu o dragoste nemaiîntâlnită. Zâmbeam mereu cu vanitate la insistenţele lui, dar el vedea în zâmbetul meu un strop de speranţă. Doar că eu căutam soarele, măreţul soare ce se împăuna în straiele strălucitoare şi-mi pârjolea toată fiinţa. Dezamăgită de soarele mistuitor ce aproape mă arse în întregime, m-am retras la umbra unui palmier care şi-a întins potector crengile deasupra mea… Atunci ţi-am auzit chemarea, la început abia desluşit, apoi tot mai vibrant. Vocea ta stârnea în mine ecouri profunde, sufletul meu se desfăcea în cercuri concentrice, asemeni apei străpunsă de o piatră…Te ascultam fascinată. Dimineaţa, era o încântare să-ţi aud glasul răscolitor, iar noaptea adormeam legănată de şoaptele tale pline de dor şi îmi doream atât de mult să te zăresc… Într-o dimineaţă ţi-am auzit din nou glasul, de astă dată erai atât de aproape încât puteai să mă atingi cu vârful degetelor, iar eu mă unduiam şi tresăream de câte ori imensa plăcere mă copleşea şi răsuflarea ta caldă parcă îmi pătrundea  în fiecare fibră. M-ai îmbrăţişat atât de strâns încât nu mai ştiam de unde încep eu şi de unde tu, iar apoi mi-ai spus: te văd, în sfârşit! Mi-ai luat chipul în palmele tale şi abia atunci mi-ai văzut ochii arşi de soare…

Comments on: "Din ape, din nisipuri" (14)

  1. …iar vântul adie..

  2. o dragoste pura si inocenta

  3. Multa sensibilitate,ceea ce nu ma mira la tine.Cu bine.

  4. […] erau pomi ce prin al lor frunziș, filtrau radiație soarelui, împărțind energia. Pe aici, de mult erau frumos așternute covoare verzi, ce gâdilau tălpile goale și transmiteau energia zeiței […]

  5. Împlinirea unei sirene atinse de palmele ude venite din mare. Frumoase cuvinte cu o caldă melodicitate. Toate frumoase din jurul tău să îți devină muze!

  6. […] World of Solitaire; Michaela blog; g1b2i3; Theodora0303; Natașa; Iulia Diana Mihai; Răzvanrc; Mihaela Man; Blogul cu mobilă; Opriti planeta vreau să cobor 44.240787 […]

  7. […] RECOMAND : Adi ; Cristian Lisandru ; Cora ; Elena ; Grapefruits ; Ioan Usca ; Leo ; Malina ; Mihaela Man ;  Adia ; Axel ; Cris-mary ; Tag-uri:abandon, copil, despre noi, experienta, furie, jigodii, […]

  8. […] (alergând cu sufletul…); PAUL SANDU (Responsabilitatea…); LEO (Bebebombardament); MIHAELA MAN (Din ape, din nisipuri); KIŢU DANIEL (FANTEZIE – ȘAPTE); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (VORBELE); KATY (perfect); IRIZAŢII […]

  9. […] (alergând cu sufletul…); PAUL SANDU (Responsabilitatea…); LEO (Bebebombardament); MIHAELA MAN (Din ape, din nisipuri); KIŢU DANIEL (FANTEZIE – ȘAPTE); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (VORBELE); KATY (spune-i); IRIZAŢII […]

  10. […] (alergând cu sufletul…); PAUL SANDU (Responsabilitatea…); LEO (Bebebombardament); MIHAELA MAN (Din ape, din nisipuri); KIŢU DANIEL (FANTEZIE – ȘAPTE); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (VORBELE); KATY (spune-i); IRIZAŢII […]

Lasa un comentariu

