Doar azi

doar azi adăposteşte-mi capul pe pieptul tău
şi mângâie-mi şuviţele rebele
priveşte-mi ochii şi lasă-i să te poarte
dincolo de ţărm doar azi
prin spuma mării lasă-i
printre corali, delfini şi mesaje de dragoste
tăinuite în adâncuri de sticlă
printre pescăruşii ce mângâie valurile
cu aripile lor pline de tandreţe le mângâie
aşa cum tu îmi mângâi buzele
şi sorbi mierea cuvintelor pline de iubire
sărută-mă uşor, ca o adiere caldă
să mă întreb de-a fost doar o părere
iar apoi o să-mi revărs părul
peste fărâmele de soare răsfirate prin nisip
şi o să-ţi şoptesc zâmbind a fericire
îmi place cum te minunezi doar azi
căutând mandale desenate de cristalele de sare
pe pielea mea sărutată de mare
şi cum încerci să desluşeşti simboluri venusiene
ascunse printre curbele fine ale trupului meu

onthebeach

Pinguri: Cătălin Fudulu – Azi în parcul CarolCristian Dima – Grădina labirint, Gabriela Savitsky – Nimic altceva , Ioan Sorin Usca – Comentarii la Facerea 26 , Vania – De dulce , Nataşa – Zi lejeră , Orfiv – Georg Britting , Orry – Declaraţie de amor , Ottilia Ardeleanu – Reply sentimental , Caius – Ultimul Mitropolit 31 , Cosmin Ştefănescu – Sânge balcanic (82) poem, Cristian Lisandru – Iubirea ca o consolare , Geanina Lisandru – Gama dorinţelor

Comments on: "Doar azi" (43)

  1. […] mică); OTILIA ARDELEANU (reply sentimental); ANDI BOB (mai poate fi salvată Livada cu Vişini?); MIHAELA MAN (doar azi); GABRIELA ILIEŞ (mai rea decât criza); ADELA (poveste cu o prinţesă…); ATITUDINI ( […]

  2. […] Adakiss, Dispecer Blogosferă, SgReader’s, Oana Stoica-Mujea, Atitudini, Adele, Mihaela Man, Victor, Dumitru […]

  3. […] Apostolul Pavel în Romani 9, 10-24. Esau şi Iacob se aflau în pântecele Rebecăi şi înainte de a fi fost ei născuţi, şi înainte de a fi făcut ei ceva bun sau rău – pentru ca planul lui […]

  4. […] toate agentele specializate în astfel de misiuni, Suzanne părea cea mai potrivită, având o logoree moderată şi la obiect şi sugerând o inocenţă ce făgăduia, nu […]

  5. Unu dintre fotolii este gol…
    Să se uite celălalt om singur la soare…

  6. Mihaela,foarte frumos scris,se cunoaste talentul,asa ca te felicit.Dan

  7. …”îmi place cum te minunezi doar azi
    căutând mandale desenate de cristalele de sare
    pe pielea mea sărutată de mare
    şi cum încerci să desluşeşti simboluri venusiene
    ascunse printre curbele fine ale trupului meu”…foarte frumos, evocator…

    • Mi-e tare dor de mare, ce să mai spun, iar deocamdată trebuie să mă rezum la a o visa…Pupici, Simina, un weekend minunat!

  8. Mihaela,un weekend minunat 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    • Un weekend minunat şi ţie, Octav! Mulţumesc pentru dedicaţie…:)

      httpv://www.youtube.com/watch?v=NOY6IeQS6KA&feature=player_embedded

  9. […] adevărata iubire. Bucură-te de acest dar vremelnic, strigă o voce în mine. Căci nu există decât daruri […]

  10. […] DEJA-VU (pustiu de stele); PAUL SANDU (Ritualul); LEO (Ruga lu’ Lache); MIHAELA MAN (Doar azi); KIŢU DANIEL (ȚEPELUȘUL); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (despre viaţă şi alte baliverne); KATY […]

  11. […] DEJA-VU (pustiu de stele); PAUL SANDU (Lectia de cinism (II)); LEO (Altfel de arta); MIHAELA MAN (Doar azi); KIŢU DANIEL (STĂPÂNA V); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (CERCUL); KATY (hx-555); IRIZAŢII […]

  12. Mihaela, îmi place nespus felul în care te joci cu imaginile şi cuvintele! Cineva îmi spunea odată: cei care nu pot să exprime ceea ce simt să nu fie trişti, pentru că există aceia care o fac pentru ei 🙂

    • Cătălina, ce mai pot eu spune? M-ai lăsat fără cuvinte…Îţi mulţumesc pentru vizitele tale şi pentru comentariile care mereu mă bucură. Te îmbrăţişez cu tot dragul!

      • Eu sunt bucuroasă pentru că te-am găsit! Îţi mulţumesc, la rândul meu, pentru vizite şi mai ales pentru îmbrăţisările (mele preferate) pe care le primesc de la tine 🙂 Să ai un weekend minunat!

  13. […] RECOMAND : Elena – Lacrimile ; Grapefruits – Mai dam o pagina, mai bârfim o ora ; Mihaela Man – Doar azi ; Nice – Maxima zilei ( III ) ; Un nou sens – Lucian Blaga – Nu-mi presimți? ; […]

  14. […] DEJA-VU (pustiu de stele); PAUL SANDU (Lectia de cinism (II)); LEO (Altfel de arta); MIHAELA MAN (Doar azi); KIŢU DANIEL (STĂPÂNA V); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (CERCUL); KATY (hx-555); IRIZAŢII […]

  15. […] (pustiu de stele); PAUL SANDU (Lectia de cinism (II)); LEO (Un PA ş-o PA-ezie); MIHAELA MAN (Doar azi); KIŢU DANIEL (STĂPÂNA V); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (I. L. Caragiale. Câteva păreri); KATY […]

  16. Prin frumoasele versuri mă duci cu gândul la concediu şi evident la mare şi la poveştile de dragoste care se împletesc atunci când după apusul soarelui aştepţi toată noaptea răsăritul. Şi o dedicaţie…

    Din solidaritate cu cei păgubiţi de clasamentul ZeList azi nu dau ping.

  17. […] DEJA-VU (pustiu de stele); PAUL SANDU (Ce-ar fi daca…); LEO (Un PA ş-o PA-ezie); MIHAELA MAN (Doar azi); KIŢU DANIEL (STĂPÂNA V); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (în încercarea mea de-a prinde […]

  18. […] Am citit astăzi: Atitudini, Consiliul Naţional al Blogosferei, Solif (un blog interesant, n.m.), Cristian Lisandru, Noaptebunăcopii, Ioan Usca – cu un legitim îndemn la revoltă, Geanina Lisandru, Gabriela Elena – cu un superb post despre testamentul Mariei Tănase, Theodora0303 – cu acelaşi îndemn la luptă şi solidaritate, Rodica – întorcând calendarul, Mirela Pete – draga şi sensibila Mirela, Teo Negură – cu minunatele lui piese muzicale, Răzvanrc, Simion Cristian, Dan Pătraşcu – aplicat şi avizat ca de obicei, Călin Hera, Cristian Dima, ProAtitudine, G1b2i3 – cu frumuseţile pe care le izvodeşte mereu, Dispecer Blogosferă, Oana Stoica Mujea, Mihaela Man, […]

  19. […] multe inimi în tinerețe. Discuțiile între cei trei s-au prelungit mai multe ore, fără ca Mihai să se întrebe de ce studenții nu își fac simțită prezența, și doar apariția unuia dintre […]

  20. […] DEJA-VU (pustiu de stele); PAUL SANDU (Ce-ar fi daca…); LEO (Mos Ciuperc); MIHAELA MAN (Doar azi); KIŢU DANIEL (STĂPÂNA V); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (Dragostea ca pecete a Vieţii în […]

  21. […] Cristian Lisandru, Geanina Lisandru, Georgiana, Adia, Găbitzu, Gabriela Savitsky, LostAngel, Mihaela Man, Mika, Melami, Pisicuţa preferată Natasha, Simonicel, Vania. 46.777248 […]

  22. […] DEJA-VU (dincolo de moarte…); PAUL SANDU (Ce-ar fi daca…); LEO (Vocea); MIHAELA MAN (Doar azi); KIŢU DANIEL (LABIRINTUL VI); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (insomnie); KATY (…bicicleta…); […]

  23. Totul e OK la tine? N-ai mai scris de ceva vreme . Şi aştept 🙂

    • Bună Cătălina! Îţi mulţumesc pentru vizite şi pentru faptul că te interesează ce e cu mine. Am avut o perioadă în care băieţelul meu a fost bolnăvior şi numai de trări poetice nu am avut parte. Sper ca totul să revină la normal deşi eu niciodată nu am fost foarte conştiincioasă în a scrie pe blog…Probabil voi începe să scriu şi diverse gânduri sub altă formă decât poezia, pentru a nu exista goluri atât de mari între postări…Te îmbrăţişez cu tot dragul!

  24. Înţeleg că băieţelul tău e bine acum. Am păţit-o şi noi acum câteva săptămâni, şi, evident, trăirile numai poetice nu sunt.
    Vă doresc sănătate şi zâmbete! Îmbrăţişez îmbrăţişarea 🙂 şi-ţi mulţumesc pentru premiu!

  25. […] (alergând cu sufletul…); PAUL SANDU (Ce-ar fi daca…); LEO (PA-uri cu coronita); MIHAELA MAN (Doar azi); KIŢU DANIEL (RESEMNARE); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (Dilema unui bolnav de ciroză); KATY (perfect); […]

  26. […] (alergând cu sufletul…); PAUL SANDU (Ce-ar fi daca…); LEO (PA-uri cu coronita); MIHAELA MAN (Doar azi); KIŢU DANIEL (RESEMNARE); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (Dilema unui bolnav de ciroză); KATY (perfect); […]

  27. […] (alergând cu sufletul…); PAUL SANDU (Ce-ar fi daca…); LEO (PA-uri cu coronita); MIHAELA MAN (Doar azi); KIŢU DANIEL (RESEMNARE); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (Dilema unui bolnav de ciroză); KATY (perfect); […]

  28. […] PAUL SANDU (Ce-ar fi daca…); LEO (Ignis Brunensis 2010 – Festival de artificii); MIHAELA MAN (Doar azi); KIŢU DANIEL (RESEMNARE); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (ora de piatră); KATY (perfect); IRIZAŢII […]

  29. […] (alergând cu sufletul…); PAUL SANDU (Responsabilitatea…); LEO (Open space); MIHAELA MAN (Doar azi); KIŢU DANIEL (RESEMNARE); ŞTEFAN-DORU DĂNCUŞ (ora de piatră); KATY (perfect); IRIZAŢII […]

  30. Thumbs up for energy invested in making all of this.

  31. Dimitrie Seracin said:

    e atmosfera-nchisa,… e negru. Al vietii noastre viitor, si al sperantei sansa, este-un gri sacaitor. Ploua pe sufletul meu, E burnita-n incapere, dar totusi eu sper mereu , ca burnita nu este fiere. Ploua pe sufletul meu, si fierea este pe mine, burnita este-un cosmar, ce se lungeste si maine.E negru dar speranta de alb,este ca fierea din casa, e-amara ca un abis ce-atrage o fire mai falsa. Ajung oase-n tintirim, dar pot fi lasate pe maine, fierea e doar un fir,eu mi te doresc doar pe tine. E negru si ceata-nconjoara al patimilor noastre faur, e negru si niciodata nu vom primi un tezaur. E-amar tot ce este pe lume, si asta ma pune pe jar, nu mai e bunatate-n tine, iar. Un negru dens te-nconjoara, sufletul i-ti ca de catran, esti neagra-nauntru si-n doara, iei totul in van si-nzadar. Pentru cineva pe care am iubit-o . cu tot respectul meu

Lasa un comentariu

