Comments on: "Quelqu’un m’a dit" (19)

  1. Carla Bruni cu o melodie calma si calda.Mi-a placut.Numai bine.

  2. E o piesă potrivită, într-adevăr. Topeşte, înfioară, ameţeşte şi-ţi mulţumim 🙂

    • Pe lângă faptul că e o piesă frumoasă, mi-a amintit şi de mama ta cum cânta la chitară în unul din posturile tale…Femeile care cântă la chitară îmi par că au ceva special…

  3. […] este uneori foarte zgârcită: trec zile, săptămâni, luni şi ani fără să simţi nimic nou. Totuşi, odată ce se deschide o uşa, o adevărată avalanşă pătrunde prin spaţiul deschis. Acum nu ai […]

  4. […] Ioan Usca, Noaptebunăcopii, World of Solitaire, Aschiutta, Dispecerul, Atitudini, Elisa, Mihaela Man, Gigi Rusu,  Razvan Rc, Black Angel Costel, ISU, Theodora0303, Papillon, Elena Agachi, Ioan Sorin […]

  5. Mihaela,minunata piesa muzica interpretata de Carla Bruni,o saptamana fumoasa 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  6. Una din melodiile mele preferate. Superbă Carla şi foarte naturală în acest videoclip. O zi bună!

  7. Frumoasa piesa…multumesc!:)

  8. […] goale, Beau veninul cel cu gust amar, Ochii tăi, ochii speranței în mai bine… Arunc a silei cupa acolo unde-i scrum.. Închin acum pentru a morții nepăsare, TU, e pronumele ce îmi da alinare, […]

  9. o melodie foarte frumosa! Mi-ai incalzit dimineata, draga mea! Multumesc!

  10. […] Mihnea, a organizat prima ieșire într-un sat de lângă marele oraș, pentru prima socializare cu studenții cum îi plăcea lui să zică. E prima socializare cu voi. Este o tradiție ca în prima […]

Lasa un comentariu

