Lasă…

FairyDelightlasă muzica sferelor să-ţi umple auzul
şi să-ţi învăluie  sufletul
lasă razele zglobii ale soarelui
să-ţi verse pudră aurie pe pleoape
lasă verdele proaspăt al ierbii
să te renască în braţele mele
lasă cocorii să-şi regăsească
rătăcitele cuiburi de dragoste
lasă iluziile să-şi plângă uitarea
în cupe încrustate cu pietre filozofale
lasă timpul să curgă înapoi
până în secunda aceea în care
tot universul se oprise să admire
fiinţele noastre contopite
în umbra dulce a lunii
lasă-ţi gândurile în palma mea
şi am să-ţi plăsmuiesc din ele
o trenă princiară ce foşneşte a dragoste
azurie, precum cerul din privirile tale

Am răsfoit azi pe aici: Cristian Dima > Drum spre devenire. (2), Vania > Siniteana (fragment), Gabriela Savitsky > Neverosimil, Cristian Lisandru > Ia cu pâine, maică!, Orfiv > Georg Trakl (1887-1914) – Biserica moartă, Ioan Usca > Comentarii la Facerea – 18, Caius > Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 23, Cosmin Stefanescu > Tristeţe – Sânge balcanic (77) poem, Geanina Lisandru > Destinul, Vania > Alegeri, Orry > Interzis asasinilor, Orfiv > Ornicul buzelor

Comments on: "Lasă…" (29)

  1. Va trebui să-mi pun lentile de contact…:)

  2. Un îndemn atât de blând pentru persoana iubită, ca să îşi deschidă toţi porii sufletului pentru a primii în el picurii de lumină din izvorul dragostei. O seară plină de iubire, Mihaela!

  3. Bună Mihaela!
    Foarte frumoase gânduri… sunt chintesenţe de trăire sunt raze de speranţă…
    Mulţumesc pentru ping!
    O seară minunată!

    • Bună Cosmin! Mă bucur că ai trecut pe aici şi ţi-au plăcut versurile mele…O seară frumoasă şi ţie!

  4. […] SLALOM PRINTRE BLOGURI – GEORGIANA MOCANU (timpul); IOAN BISTRIȚEANUL (falsa aspirație spre absolut); LEO (alunecări gramaticale în cimitir); ACHILIANU ( când mă gândesc la cercei în buză…); MIHAELA MAN (lasă…); […]

  5. Când vă duceţi la un concurs cu poezia? 🙂
    Noapte senină!

  6. Remarc un pasaj – ”lasă iluziile să-şi plângă uitarea
    în cupe încrustate cu pietre filozofale
    lasă timpul să curgă înapoi
    până în secunda aceea în care
    tot universul se oprise să admire
    fiinţele noastre contopite”…

    Curgerea timpului înapoi – frumos ar mai fi dacă s-ar putea…

  7. […] toată tradiţia, cei doi îngeri sunt doi dintre cei trei bărbaţi din capitolul precedent. Pentru Philon, ei sunt cele două Puteri, diferite de Fiinţa […]

  8. […] Tot înroşindu-mă, dezvălui […]

  9. Sunt atat de mandra sa citesc asemenea versuri nascute dintr-o femeie! Si daca am ocazia, o spun 🙂
    Altfel, am vazut la profilul tau ca esti din Arad. Am locuit acolo aproape doi ani. Imi e dor! Te rog frumos, saluta daca vrei, din partea mea, Liceul de Arta Sabin Dragoi pe care il visez si acum, dupa 10 ani ! Multumesc.

    • Mă încântă peste măsură comentariul tău, Cătălina, iar Liceul de Artă îl salut cu mare drag. Am crescut la 5 minute de el, iar părinţii mei încă locuiesc în zonă…O îmbrăţişare caldă, arădeană! 🙂

  10. […] – M-am săturat să-mi tot dau pinguri singur!… – începu el să se confeseze. […]

  11. Îmbrăţişarea ta caldă, arădeană :), este nespus de preţioasă! Prin salutul pe care îl vei transmite Liceului meu drag, m-ai dus atât de aproape de el! Sutele de kilometri au dispărut. Mulţumesc din nou!

  12. […] Unde-ai fost atâta […]

  13. „lasă-ţi gândurile în palma mea
    şi am să-ţi plăsmuiesc din ele
    o trenă princiară ce foşneşte a dragoste
    azurie” Acest pasaj mi-a placut cel mai mult.Scrii foarte frumos si ma bucur mult de cunostinta.Voi mai trece pe la tine.Cu bine.Dan

  14. Bine ai venit, Dan! Încântată de cunoştinţă.Mă bucur că îţi place ce scriu eu pe aici şi te mai aştept cu drag. O noapte frumoasă!

  15. […] ; Gabriela – Dupa ploaie ; Leo – Drama balonului ; Malina – Little miss mess ; Mihaela Man – Lasa… ;  Mirela Pete – Blogul. La aniversare […]

  16. […] observă tonul elegant și calm cu care se adresează însoțitorului și îi venii mai mare dragul, și coborî din troleu cu un zâmbet de admirație pentru tânărul ce îl […]

  17. „lasă iluziile să-şi plângă uitarea
    în cupe încrustate cu pietre filozofale
    lasă timpul să curgă înapoi
    până în secunda aceea în care
    tot universul se oprise să admire
    fiinţele noastre contopite”
    ce frumos ai spus!!! sa ai o zi implinitoare draga mea Mihaela.

    • Sunt momente în viaţa noastră, când avem senzaţia că timpul se opreşte, iar asemenea momente e bine să ni le reamintim cât mai des…Îţi mulţumesc, Tasha, te îmbrăţişez cu drag!

  18. […] ea care n-are nevoie de înţelepciune, ci de speranţă şi totuşi dacă vom muri vreodată dragostea noastră, va muri nu din pricina nopţii ci din pricină că noi înşine am ameninţat-o prea […]

  19. […] un tăpşan văzui un stârv de […]

  20. Best beaches i found in Croatia are on island Korcula.

Lasa un comentariu

