Premiu

Cu mare bucurie şi recunoştinţă pentru cei care mă citesc şi m-au votat, doresc să anunţ că poezia mea  „În templul iubirii”, a câştigat premiul I la concursul „Mai presus de sine” – aprilie de pe  http://www.ioanbistriteanul.ro . Mulţumiri tuturor!

O postez aici din nou pentru cei care nu au citit-o încă.

În templul iubirii

timpul caută să-mi spulbere clipele
să le rostogolească în uitare
mă trezesc din somnul gândurilor
şi îmi spăl ochii mirării
cu nectar de luciditate
din stele construiesc templu
celei mai strălucitoare scântei
miresme de santal şi tămâie
se-mpletesc pe sideful pielii mele
şi-ţi poartă simţurile alertate
pe nori de beţie cosmică
depun sărut plin de adoraţie
pe gleznele tale înmuiate de dor
cu părul meu mătăsos
desenez infinitul pe tot trupul tău
iar fiorul iubirii descarcă
şuvoaie de fulgere albastre
în fiecare celulă abandonată trăirii intense
îţi şoptesc atunci cu glas tremurând
cât de dor mi-a fost să respir
doar prin sufletul tău…

Am răsfoit azi pe aici: Cristian Dima (Călător), Vania (Sensul vieţii), Gabriela Savitsky (Meditaţia de luni), Cristian Lisandru (Dragoste.Dragoste.Dragoste), Orfiv (Franz Hellens – Pe-un fund de lac), Orry (Gabriel), Ioan Usca (Comentarii la Facerea – 16), Geanina Lisandru (Iubire.Iubire.Iubire), Caius (Ultimul Mitropolit – 21), Ioan Bistriteanul (Castigatoarea concursului), Cosmin Stefanescu (Eroului necunoscut – Sange balcanic)

Comments on: "Premiu" (35)

  1. Felicitari !!!!!

  2. Când o să vină şi al doilea premiu? 🙂
    Bravo, multă baftă încontinuare…!

  3. […] (dude negre și una roșie); VANGHELIE (emigram în Cidru); GABRIELA ELENA (mai aproape de cer); MIHAELA MAN (premiu); GABITZU (una, alta); COSMIN ȘTEFĂNESCU (eroului necunoscut – sânge balcanic); LEO […]

  4. Ma simt partas.
    Oare de ce?

  5. […] Sufletul mi-e veşted ca târzia toamnă, […]

  6. Felicitări!
    Aşteptăm şi cartea….

  7. […] prin θέος numai. Cuvântul este arhaic […]. Apropiat de acadianul sadu munte ar însemna preaînaltul stăpân sau, mai nou, de ebr. sadeh câmpie, stepă ar fi deci Dumnezeul stepei. Tradiţia […]

  8. E foarte frumos poemul. Merită cu prisosință premiul. Felicitări!

  9. […] la vară cald, Madi, Gabriela Savitsky, Orfiv, Michaela, Gabitzu, Flavius Obeadă, Transildania, Mihaela Man, Gabriela Elena, Achilianu, Alexandra Cel Mare, Ragnar, Gând licitat, Caius, Ana Usca, Ioan Sorin […]

  10. […] Şi, ispitind furtuna, înaştele catarge […]

  11. Felicitări. Mi-au plăcut mult versurile tale, încât am votat cu mare încredere. O zi bună!

  12. Felicitari, Mihaela! Poezia ta este minunata! 🙂

  13. Mihaela,mi-ai adus aminte prin acest poem de o foarte buna prietena care a plecat in Canada,FELICITARI! si SUCCES!!!,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    • Mă bucur dacă aceste versuri ţi-au trezit amintiri frumoase, Octav! Am preluat dedicatia, îţi mulţumesc!

  14. Doamna Mihaela, frumoasă poezia. Eu mai citesc opere lirice cât aștept să fiarbă fasolea sau să se termine bucatele de copt la cuptor. Poate mă mai inspir la făcut opere culinare.

  15. Frumos autoportetul. Ufff… am încercat și eu să gătesc pe tocuri. Până la urmă m-am enervat și am folosit tocurile la pisat usturoiul. Efect garantat.

  16. Seară bună și dumneavoastră, doamna Mihaela! Vă așteptăm pe la noi 😉

  17. […] te interesează pe tine! Mă duc și gata. Vorbim la telefon dacă e ceva și dacă intră banii pe card. Și fără să o mai privească în ochi, își împachetă repede lucrurile în rucsacul mare pe […]

  18. […] Din mulţi ochi se holbează desperarea. […]

  19. felicitari! 😀

  20. Draga mea felicitari pentru premiu….e superba poezia ta…de altfel ti-am scris aceasta si cand ai publicat-o la tine pe blog(parca era pe blogul vechi)…din pacate acum n-am putut sa intru sa te votez, caci n-am avut net exact in zilele acelea….acum m-am intors printre oameni…si te imbratisez „In templul iubirii” cu miros suav de flori de liliac de munte, salbatic, ravasindu-mi parul….
    am vazut ca mi-ai votat si poezia mea…multumesc cu „flacari in inima”…

  21. […] librete de operă, Natasha – care are premiu!, Per Aspera ad Astram – care e aproape, Mihaela Man – care a primit un premiu pentru poezie, Black Angel Costel – care se declară fericit, […]

  22. soso said:

    Mihaela esti un inger ce salasluesti pintre noi si ne mangai cu stofele tale pline de realism si candoare,stoarse dintr-un suflet cald si bland ca al unui copil pur si inocent ce abia cunoaste realitatea cruda a lumii.

    • Soso, mă faci să mă înroşesc! Aş fi vrut să pot rămâne un copil pur şi inocent în ciuda vicisitudinilor vieţii…O duminică frumoasă!

Lasa un comentariu

