Vernisajul gândurilor

îmi ascultam tăcerilestoneguardian
cu sufletul făcut pâlnie
gândurile sau prelins lasciv
prin ochii minţii
şiau împietrit în linişte
mă plimb printre statui translucide
la vernisajul gândurilor
din muzeul sufletului
în care se aude doar ecoul paşilor mei
ce sună vibrant, prelung şi înalt
iar întruchiparea ta sculptată în piatră
prinde atunci viaţă
prin perpetuarea ecoului
cascade de iubire ne învăluie fiinţele
paşii noştri devin note
pe portativul îngerilor
iar mâinile noastre împreunate
pictează orizonturi sublime
uniţi întrun singur gând
ne croim drum spre trepte celeste
pavate cu diafane perle de iubire

http://caius67.wordpress.com/2010/04/27/ioan-usca-%e2%80%93-ultimul-mitropolit-%e2%80%93-15/

. .

Comments on: "Vernisajul gândurilor" (50)

  1. […] Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping […]

  2. Uneori gândurile au nevoie de vernisaj. Ce facem dacă vizitatorii sunt afoni la trăirile artistului?

  3. pasesc bucuroasa „pe portativul ingerilor” la asa vernisaj de „suflet facut palnie”…frumoasa pictura de „orizonturi sublime”…

  4. Daca am detine fiecare macar o perla de iubire, atunci colierul omenirii ar reprezenta cu adevarat o mare bogatie.

  5. De ieri si pina azi, inca se mai aude ecoul pasilor Dvs…
    Teribil de multe ginduri aveti…

    • Când îţi asculţi tăcerile, gândurile devin statui în galeria sufletului. Că-s multe sau puţine nu mai contează…O duminică plăcută îţi doresc!

  6. Frumoase ganduri,te citesc si te recitesc! sunt frumoase ca si tine! Duminica implinitoare sa ai!

  7. […] De mă atinge, golul meu cântă – de ce oare? […]

  8. Ce bine îmi fac versurile tale… mulțumesc ! Te pupă Ema

  9. Mihaela,un weekend minunat 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    • Am preluat dedicaţia cu mare plăcere şi vroiam să-ţi las un comentariu de mulţumire şi acolo dar nu ştiu de ce nu pot comenta. Mulţumesc mult, Octav. O duminică însorită îţi doresc!

  10. […] (caricatura de Mihai Matei); IVAN USCA (frust); ORFIV (Karel van de Woestijne); IOAN USCA (Hi 5); MIHAELA MAN (vernisajul gândurilor); WORLD OF SOLITAIRES (7 ani de lângă mama); IOAN BISTRIŢEANUL (terapie de seară); FLORIN MATEI […]

  11. […] afara faptului că aceasta abundență este în însăși firea existenței, această bogătie este însăși esența ei; existența nu crede în […]

  12. […] se joacă cu pisica, trebuie să fie pregătit pentru o zgârietură (Miguel de […]

  13. […] drum de hotelul Continental, doamna Coman privea de la fereastră strada, la fel cum o face de vreo doisprezece ani încoace, […]

  14. ca sa fiu sincer, titlul imi da fiori. Asta pentru ca imi imaginez gandurile mele aninate pe niste pereti, asteptand ca asistenta „sa ridice piatra”, binenteles dupa un „intro” rostit de catre cineva caruia i-am promis cateva fursecuri in plus….
    …parca as spune ca as pastra gandurile doar pentru mine!

    • Ei bine, în cazul meu, gândurile sunt statui la un vernisaj de la care lipseşte publicul.Ce am vrut eu să transmit e cam departe de ce ai receptat tu, dar aş îndrăzni să spun că analiza acestui „film” pe care ţi l-ai imaginat…ar putea fi un lucru bun pentru o mai bună cunoaştere de sine…Îţi mulţumesc pentru trecere şi pentru comentariu, aşa cinic cum a fost :), dar mă bucură vizita ta. O zi cu soare!

  15. superb! Alte cuvinte nu gasesc ! ( si am scormonit muuult )

  16. […] Constantin – palma anilor ce au trecut ; Marius – De ce imi displace ca sunt roman ; Mihaela Man – Vernisajul gandurilor ; Mirela Pete – Primavara in munti ; Nice – Ceea ce nu ne doboara ne face mai puternici […]

  17. Este o foarte buna abordare a constiintei, e calda, iertatoare si in acelasi timp un curator bine pregatit sa-si destainuiasca adevarul despre fiecare exponat.
    Ceea ce-mi place foarte mult este ca fiecare exponat se alcatuieste dintr-o imaterie luminoasa…nepronuntata .
    M-a facut sa mi-amintesc de pictura parintelui Arsenie Boca -Sfantul Ardealului , Sfant al lumii de fapt, de la Biserica Drganescu cu hramul Sfantul Nicolae, infatisandu-l pe Domnul nostru Iisus Hristos la a doua venire.

  18. pasii nostri devin note pe portativul ingerilor,imi place mult,astept noutati,felicitari

  19. […] Era din tagma voastră; la […]

  20. „ne croim drum spre trepte celeste
    pavate cu diafane perle de iubire”

    Aceste ultime versuri mi se par sublime, căci e drept că la nemurire ajungi doar prin iubire, şi evoluţia noastră spirituală, drumul spre Dumnezeu, se face cu paşi plini de dragoste.

    • Cu mare drag constat că ai surprins exact mesajul pe care am vrut să-l transmit prin aceste versuri…O vizită care îmi aduce bucurie…, bine ai venit!

      • Bine te-am găsit! Noroc că m-am apucat să cotrobăiesc prin bloguri în care să găsesc lucruri frumoase așa cum găsesc aici. Aștept cu drag noi postări,

  21. […] de regulă, orice plecare a cuiva dintre noi îl bucura, socotind că a mai bifat un obstacol în competiţia cu semenii, acum îl […]

  22. […] ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua […]

  23. […] ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua Nataşei De ziua […]

  24. […] (Se relaxează în iarbă), Gabitzu (Secvență de viață), Georgiană (Un altfel de tobă), Mihaela Man (versuri sublime la un vernisaj al gândurilor), Silavaracald (Ne invită la masă), Teo Negură (Ne spune cum se tranșează […]

  25. […] pinguri pe viitor, să mulţumesc celor care m-au felicitat: Serafina, Grişka, Vero, Corina, Mihaela, Theodora03, Orry, Joujou, Cristian, Cati, Gabi, Gabriela Elena, Iulia, Băiatul ciudat, Anavero, […]

  26. am trecut sa las un gand bun si un suras de copil! 😉
    Te invit sa-l cunosti pe Gabriel!

  27. […] am citit: Mihaela (Vernisajul Gândurilor), Carmen Negoiță (ne oferă o muzică de suflet), Cristian Lisandru (rezolvă piciorul lui Tase), […]

  28. Maybe now things will start changing, who knows.

Lasa un comentariu

