Străină

Străină, în lumi ce nu-mi aparţinpasare-luna,

Mă zbat între zâmbete prefabricate

Şi false mângâieri pe creştet…

Nefericiţii îşi caută înţelesuri în vin,

Pocale sunt puţine şi neîncăpătoare,

Iar dramele curg  peste o lume  în spini…

Cine te întreabă cum poţi  zbori

Cu aripi zdrobite de furtuni sau de scrum?

Îmi odihnesc oasele pe un stâlp

Şi mă întreb cum de-au ajuns oamenii

Să vorbească prin sârme,

Să se iubească prin fire,

Când e atât de simplu  zbori…

Foto: http://www.pixdaus.com

.

Comments on: "Străină" (18)

  1. Au uitat să viseze…cu ochii deschişi…

  2. minunat!!
    Trimit pupici!! 😉

  3. […] SLALOM PRINTRE BLOGURI -DISPECER BLOGOSFERĂ (îţi trebuie memorie bună după ce ai minţit); GABITZU (dacă doriţi să recitiţi); FLAVIUS OBEADĂ (curat constituţional); IOAN USCA (top 5); MIRELA PETE (parfum de aprilie-mai); TRILEMA (reforma învăţământului); TEO NEGURĂ (nişte ţărani); CAIUS (ultimul mitropolit – 10); SIMION CRISTIAN (bancul de joi); GABI (ziua pământului); ANA USCA (Ioan Usca/Ioan Traia – comentarii la psalmul 17); MIHAELA MAN (străină); […]

  4. Poate doar apariţia acelor mig-uri rupe un pic poezia. Mă gândesc dacă nu s-ar putea evita cumva… Dar depinde numai de tine…

    • Am corectat, îţi mulţumesc tare mult de sugestie! Accept cu mare drag orice sugestie care mă ajută să mă perfecţionez. O zi frumoasă cu mult soare!

  5. Foarte dragute si profunde versurile. Sentimentul de a fi straini in lumea in care traim cred ca il simtim cu totii la un moment dat. Important e sa descoperim aripile sa putem zbura.

  6. frumos poem iar imaginea e pe masura ! pe 30 te voi vota, succes !

  7. […] putea să pară surprinzător acest amănunt, în clasele gimnaziale eram, cu toţii, însetaţi de cunoaştere. Aşteptam cu nerăbdare predarea de noi cunoştinţe (mai cu seamă că aceasta marca, aproape […]

  8. […] scriitoarea înţelese că nu este vorba de-o simplă ofertă, ci se pomeni internată în salonul numărul 6, unde domnul doctor Stoicanu urma să o ajute. Odată […]

  9. Au uitat ce înseamna privirea celui drag. Şi eu mă simt uneori strain prin lumi necunoscute.

  10. […] ………………….. […]

  11. I agree with you totally, and i dnt know who thinks oposite.

Lasa un comentariu

