Visele

apus
O sa dorm somnul unui urias
cu geana lipita de tampla ta
sa-mi presar visele in ochii tai
iar ele sa inoate in imensitatea albastra
invaluite de dragostea ta
precum o vesta de salvare
nici macar furtuna de lacrimi
nu are putere sa le scufunde
glasul tau imi rascoleste adancurile
imi strigi, iubito,
vad tarmul in ochii tai
suntem salvati!
salvati de vise ce plutesc in aval
din ochii tai spre coaste
vantul invoca talazuri salbatice
si le-mblanzeste mai apoi
intre oasele incovoiate
naufragiem pe buza unei pesteri
in care au inflorit stalactite
din lacrimi pietrificate
ce ne soptesc cu ecouri prelungi
aici se nasc visele
luati cate vreti
si cresteti-le ca pe copiii vostri
Comments on: "Visele" (22)

  1. "naufragiem pe buza unei pesteriin care au inflorit stalactitedin lacrimi pietrificatece ne soptesc cu ecouri prelungiaici se nasc viseleluati cate vretisi cresteti-le ca pe copiii vostri" – mi-a plăcut foarte mult sfârşitul…Duminică plăcută…

  2. Abia acum înţeleg de ce unii oameni au prins drag de peşteri…

  3. @Cristian: Visele au nevoie de toata atentia si dragostea noastra pentru a se putea implini…Multumesc mult de trecere, o seara minunata va doresc!@Catalin: Pesterile exprima atat de multe, e cu neputinta sa nu prinzi drag de ele…O seara frumoasa, Catalin!

  4. Frumoase versuri. Imi induc o stare de bine…O seara frumoasa!

  5. Ma bucur tare mult ca ti-au placut Lillee. Iti doresc o seara asa cum ti-o doresti tu!

  6. Frumos spus. Visele ne colorează viaţa…

  7. Eu nu-mi pot imagina o lume fara vise…O seara frumoasa, Costea!

  8. Visele pot deveni realitate daca noi vrem asta…frumoase versuri iar imaginea pe masura…

  9. Multumesc Tasha, ma bucur ca ai trecut.Imbratisari trimit spre Satu Mare!

  10. Daca nu ar exista visele in sufletele si in mintile noastre atunci nu ar mai exista vesnicul izvor nesecat de putere care ne ajuta sa mergem mai departe atunci cand dam de greu. Visele ne dau aripi, visele ne dau sperante, un om fara vise este la fel ca omul fara trecut…fara radacini.

  11. Asa este, Cris. Bine ai venit pe aici!

  12. "sa-mi scutur visele in ochii taiiar ele sa inoate in imensitatea albastrainvaluite de dragostea ta" – foarte frumos!

  13. Ma bucur ca ti-a placut. Te imbratisez cu drag

  14. ooo.. ce frumos, imi plac culorile, sunt fan culori :))

  15. Gata, m-am hotarat ! Iau si eu de la tine un "copilas" sa-l cresc. Ai mei au crescut prea mari si nu mai vor in brate…)))

  16. @Bogudan: Bne ai venit!@Ema: Cu mare drag ti-l daruiesc Ema, ia cati vrei sunt destui pentru fiecare!Te imbratisez cu drag

  17. Hristos a Înviat Mihaela!

    Fie ca Sfintele Sărbători de Paşte să îţi aducă linişte, fericire şi multe bucurii alături de minunea ta blondă şi cei dragi sufletului tău frumos!

  18. mihael said:

    Îmi place spațiul pe care-l explorezi. E încântător să vezi oamnei iubind cu adevărat. Felicitări și La Mai Mare!
    Te simt din ce în ce mai fericită în iubirea ce-o trăiești alături de cei dragi cu ochi albaștri.
    Să fii fericită, Zânuță blondă!

  19. Christos a Inviat!!!
    Draga mea, ce fascinante sunt poeziile tale, fascinante ca si tine.
    Traiesti intr-o lume plina de Iubire si Lumina.
    Dumnezeu sa te Binecuvanteze pe tine si pe cei dragi tie( cu ochi albastrii).
    Se pare ca la fel ca si pe tine, si pe mine ma inspira barbatii cu ochii albastri si blonzi…
    Sarbatori fericite in Lumina Divina!!!
    Cu mult drag!!!

Lasa un comentariu

