In templul iubirii

timpul cauta sa-mi spulbere clipele
sa le rostogoleasca in uitare
ma trezesc din somnul gandurilor
si imi spal ochii mirarii
cu nectar de luciditate
din stele construiesc templu
celei mai stralucitoare scantei
miresme de santal si tamaie
se-mpletesc pe sideful pielii mele
si-ti poarta simturile alertate
pe nori de betie cosmica
depun sarut plin de adoratie
pe gleznele tale inmuiate de dor
cu parul meu matasos
desenez infinitul pe tot trupul tau
iar fiorul iubirii descarca
suvoaie de fulgere albastre
in fiecare celula abandonata trairii intense
iti soptesc atunci cu glas tremurand
cat de dor mi-a fost sa respir
doar prin sufletul tau…
Comments on: "In templul iubirii" (14)

  1. Şi cine respiră prin sufletul Dvs?Un cuvânt din poezie ne trimite cu 2.000 de ani în urmă, dar nu în sens negativ…

  2. "miresme de santal si tamaie se-mpletesc pe sideful pielii melesi-ti poarta simturile alertatepe nori de betie cosmicadepun sarut plin de adoratie pe gleznele tale inmuiate de dor"Mesaj, pasiune, frumuseţe…

  3. @Catalin: Cei care ma iubesc. Adoratie sau…?@Cristian: Multumesc de trecere. O zi minunata!

  4. Ce frumos ai spus…sa respiri prin sufletul iubitului…m-ai impresionat!:)

  5. Ma bucur ca mesajul a ajuns si la sufletul tau. Iti multumesc de vizita si te imbratisez cu drag

  6. "depun sarut plin de adoratie pe gleznele tale inmuiate de dorcu parul meu matasos desenez infinitul pe tot trupul tau"superb spus…frumoasa poezie!

  7. Multumesc,Simina…cred ca orice indragostit simte asta…O zi plina de iubire!

  8. Frumos spus, respir prin sufletul iubitului… 🙂

  9. Am scris doar ce-am simtit :). Ma bucur ca ai trecut. O seara frumoasa!

  10. timpul cauta sa-mi spulbere clipelesa le rostogoleasca in uitarema trezesc din somnul gandurilorsi imi spal ochii mirariicu nectar de luciditateSper ca această rostogolire să reuşească să spulbere gândurile ce-ţi frământă clipele de linişte şi frumos.din stele construiesc templucelei mai stralucitoare scanteimiresme de santal si tamaiese-mpletesc pe sideful pielii melesi-ti poarta simturile alertatepe nori de betie cosmicaUn templu al stelelor, o … ce sublim!!!Împletirea miresmelor dă o notă de mare fineţe versului.depun sarut plin de adoratiepe gleznele tale inmuiate de dorcu parul meu matasosdesenez infinitul pe tot trupul tauiar fiorul iubirii descarcasuvoaie de fulgere albastreÎmaginaţia mi-a fost pusă serios la încercare. Minuntate versuri.in fiecare celula abandonata trairii intenseiti soptesc atunci cu glas tremurandcat de dor mi-a fost sa respirdoar prin sufletul tau…Un respir de cinci stele.Seară plină de frumos alături de cei ce te iubesc!

  11. Multumesc,Geanina. Te imbratisez cu mult drag

  12. […] aştepta o consolare, astfel că mă grăbii să-l […]

  13. mihael said:

    Ce pot să spun este doar WOW!!!
    Am crezut că ai uitat să trăiești așa!
    Felicitări și mulțumește-i Febrei că a trezit Dorul de Infinit
    și dorința de a respira așa…
    Îmi pare că te-ai retrezit din dulcele cotidian ce adoarme.
    Mă bucur din suflet pentru tine!

  14. […] SAVITSKY (cartea de sidef – azi este ziua de naştere a Gabrielei. LA MULŢI ANI!!!); MIHAELA MAN (în templul iubirii); IOAN USCA (povestea […]

Lasa un comentariu

