Imi era tare incercanata inima, atunci,
Cand te-ai recunoscut in palma mea
Iluziile crude imi ranjeau,
Ma taiau cu cioburi de timp
Mi-ai adunat chipul
In causul palmelor si m-ai privit
In ochii mei cu zbateri de catran,
Ai picurat sclipiri de raze gingase
Si m-ai adapostit la umbra genelor tale
Din foisorul tau de la hotarul nemarginirii,
Ai cladit bariere din pietre pretioase,
Culese de pe buzele mele,
Iar timpul, l-ai ascuns in buzunarul de la piept
Si m-ai rugat sa-ti brodez butoniere sigilii,
De culoarea nisipului din parul meu
Infinitul si-a adunat cu migala
Niciodata stiutele puncte,
Si le-a presarat pe drumul
Dintre mine si tine…
Comments on: "Pe drumul dintre mine si tine" (17)

  1. frumos "drumul" si misterios…iti doresc sa-l parcurgi iubind fericita!

  2. Asa e cu drumurile acestea misterioase, nu stii niciodata cine sau ce poate sa-ti apara in cale.Multumesc de trecere

  3. Cam nesigur drum…Mai este ceva…Uitaţi-vă la poezie pe contur şi pe urmă gândiţi-vă la Brâncuşi. Ce vedeţi? Este un detaliu din ceva aflat la Tg Jiu…

  4. O bucatica de infinit…

  5. Având inima încercănată, am sesizat linkul abia acum…

  6. Era un pic mai ascuns, dar nu-i bai :).Multumesc de trecere…

  7. Spuneai că le scriu eu frumos de dragoste… Păi uite frumos le scrii şi tu…"Ai cladit bariere din pietre pretioase,Culese de pe buzele mele,Iar timpul, l-ai ascuns in buzunarul de la pieptSi m-ai rugat sa-ti brodez butoniere sigilii,De culoarea nisipului din parul meu…"Noapte liniştită să ai!

  8. Multumesc, Cristian, inca mai astept si critici… 🙂

  9. 🙂 foarte frumos…fara cuvinte .

  10. Iertare de trecerea întârziată. Am avut zile pline.Imi era tare incercanata inima, atunci,Cand te-ai recunoscut in palma mea…Un moment nu tocmai fericit în momentul recunoaşterii. Inima încercănată se tratează cu multă iubire pe care îţi doresc să o cunoşti în fiecare secundă a vieţii.Iluziile crude imi ranjeau,Ma taiau cu cioburi de oglinda …Mi-ai adunat chipulIn causul palmelor tale si m-ai privit…Uite, eu aş fi scris "mă tăiau cu cioburi de timp"…In ochii mei cu zbateri de catran,Ai picurat sclipiri de raze gingaseSi m-ai adapostit la umbra genelor tale…Mi-a plăcut sclipirea picurată peste zbaterile de catran. Versurile continuă în alt ritm decât au început. Unul optimist.Din foisorul tau de la hotarul nemarginirii, Ai cladit bariere din pietre pretioase,Culese de pe buzele mele,Iar timpul, l-ai ascuns in buzunarul de la pieptSi m-ai rugat sa-ti brodez butoniere sigilii,De culoarea nisipului din parul meu…Infinitul si-a adunat cu migalaNiciodata stiutele puncte,Si le-a presarat pe drumulDintre mine si tine…Finalul îi aduce pe eroi în prim plan şi este unul fericit în acest caz.Mi-a plăcut tare mult poezia.Zile pline iubire!

  11. De cand nu te-am vazut mesteresti la "infinit" din cate observ ! Spor la treaba,ca nu-i treaba usoara …

  12. @Lillee: Multumesc ca ai trecut, te mai astept cu drag si alta data@Geanina: In primul rand vreau sa-ti multumesc pentru rabdarea cu care te-ai aplecat asupra acestor versuri,in ciuda faptului ca esti foarte ocupata si stiu asta.Am scris "ma taiau cu cioburi de oglinda" pentru ca vroiam sa exprim faptul ca in momentul intalnirii eram intr-un moment de transformari interioare datorate unei priviri in oglinda sufletului meu. Iar constientizarea realitatii facea ca iluziile sa-mi para atat de crude…Ar fi trebuit poate sa exprim asta mai putin ermetic. Inca o data iti multumesc tare mult si te imbratisez cu mare mare drag.@Ema: Bine ai revenit draga mea, mi-ai lipsit…

  13. Am citit cu mare drag versurile de mai multe ori.Mă gândeam în acea clipă că timpul este cel mai neiertător cu noi şi tai în carene vie. Mulţumesc pentru rânduri. O explicaţie care a punctat exact ceea ce trebuia.Seară faină, draga mea dragă!

  14. Eu vreau sa-ti multumesc, Geanina. Te apreciez extrem de mult pentru ceea ce esti si pentru felul in care iti dezvalui sufletul in fata noastra, si pe Cristian la fel. V-am indragit din prima clipa in care v-am descoperit si parerile voastre cantaresc foarte mult pentru mine. Te imbratisez cu tot dragul

  15. Drumurile ne sunt uneori plase ce prind sentimentele şi le storc de esenţă cu un sadism demn de Sade.

  16. Uneori da, sper doar ca tu sa nu fi avut experienta asta…Multumesc ca ai trecut.O zi faina!

  17. […] SLALOM PRINTRE BLOGURI –  ORFIV (Serghei Esenin); IOAN USCA (Cehov – Ninocika); DISPECER BLOGOSFERĂ (delictul de opinie); GABITZU (despre sado-masochism); CONSILIUL NAŢIONAL AL BLOGOSFEREI (Jurnalul fericirii…); LEO (şedinţă foto cu natura); MIHAELA MAN (pe drumul dintre mine şi tine); […]

Comentariile sunt închise.

