Autoportret?

gospodina

Am locuit la margine de cimitir,
C-un toc în groapă şi cu altu-n vin.
Străjeri mi-au fost chelnerii beţi
În frac păreau atât de desueţi.
Azi stau pe buza unei oale
Cu ciorbă aburindă, o fi ieşit de perişoare?
Sunt gospodina care scrie versuri
Cu telul scrijelind aluatul de fursecuri.
Sau poate-oi fi doar o clientă dedicată,
Prin magazinele cu rafturi pline, mereu împiedicată
Când mă aplec după staniol,
În urma mea se surpă raftul gol.
Sau cum în fusta mea de blugi pe stradă epatând,
Stârnesc mirarea celor ce-observă cum mi-a crăpat pe fund.
Ori poate-oi fi vreo silitoare masterandă
Ce lustruieşte băncile cu esenţă de lavandă?
Nu ! Ştiu! Sunt mai bine-o amazoană
Cu aspiraţii înalte să nu am nici o rană.
Sau poate prea puţin din fiecare…
Of,  iar e târziu,  hai toată lumea la culcare! 🙂

Comments on: "Autoportret?" (18)

  1. În niciun caz bu voi merge la culcare, voi reveni să citesc versurile tale spumoase bătute bine cu telul de gospodină şi ciorba de perişoare pregătită, aburindă care îmi place teribil.Mi-a plăcut, plec cu zâmbetul pe buze şi…revin…ha,ha,ha…Pupici geaninoşi peste normă!

  2. Te mai astept cu mare drag, ma bucur ca te-am binedispus. Meniul urmator va fi o tocanita de ganduri asezonata cu salata de sentimente :).Pupici de drag!

  3. Dar să ştişi că am observat o eroare!Nu mă aşteptam…Sau aţi reununţat la pufos pentru o mâţă:)

  4. E tot pufosul, doar ca l-am deghizat pentru inducere in eroare :))

  5. "Sunt gospodina care scrie versuri,Cu telul scrijelind aluatul de fursecuri.Sau poate-oi fi doar o clienta dedicata,Prin magazinele cu rafturi pline, mereu impiedicata,Cand ma aplec dupa staniol,In urma mea se surpa raftul gol"…Hai că m-ai făcut să râd. Carevasăzică aşa…

  6. Faza cu impiedicatul e reala, mereu ma impiedic si rastorn produsele de pe rafturi 🙂 .Ce sa-i faci, cand dragstea e mare nu mai vezi pe unde calci :))

  7. Am trecut si eu pe aiciIntr-o calatorie virtualaDupa cum vad iti merge briciSi compui usor o poezioaraN-am mai compus de prin liceuPoate nu am timpPoate nu sunt euAcum incerc sa ma exprimPrintr-un desen sau o picturaDin asta pe calculatorNu din aia in natura :DToate cele bune pentru voiSi la mai mare pentru MyJoy 🙂

  8. Multumim, Nelutu. Ma bucur ca ai trecut pe aici, sper sa mai treci. Iar in ce priveste felul in care te exprimi, tine-o tot asa ca faci minunat ceea ce faci. Chiar imi plac foarte mult creatiile tale. Un weekend de vis!

  9. Sigur, te trec in blogroll

  10. Îmi place cum vă exprimaţi. Felicitări pentru poezii. 🙂

  11. Multumesc, in cazul acesta va mai astept 🙂

  12. Imi place la nebunie…absolut superbe sunt versurile. Bravo!

  13. Multumesc Lillee, ma gandeam eu ca ar putea fi si pe gustul tau 🙂

  14. Autoportretul e zglobiu. Posesoarea se aseamana?

  15. Cu siguranta e si zglobie de multe ori. E inspirat din realitate,cu mici insertii de imaginar.De exemplu singurele chipuri ce as vrea sa le cosmetizez ar fi cele interioare…:)

  16. La cele interioare trebuie mai multa munca. Nu merge chiar c-un bisturiu…

  17. Imi plac provocarile, greul nu ma sperie…Ar merge cu bisturiul iubirii si al cunoasterii

Lasa un comentariu

