Un gand din calimara

Am incercat sa prind in versuri fericirea,
Ce ochii tai de-azur o daruiesc plenar,
Iar tu ai ars chiar pagina din dictionar,
In care academicienii explica ce-i iubirea.
Azi ma cuprinzi cu brate inamorate,
Din suflet imi reversi minunatii,
De mana noi sfidam priviri crispate,
Si ne-avantam prin viata precum niste copii.
Am lustruit cuvintele cu-o pana rara,
Sa prinda forma de sublim rotund,
Iar cand priveam prelung in calimara,
Ma oglindea zambind un tainic gand…
Parfum de umbre frenetic inlantuite,
Transforma aerul in voal fin si laptos,
Si toata-nsiruirea matasoasa de cuvinte,
Dezvaluie o noua lume si-o umplu de-nteles…
Comments on: "Un gand din calimara" (12)

  1. Data viitoare să găsiţi o călimară ceva mai plină…nu e vorba de fotografie…

  2. Fericirea e pasăre măiastră și nicicând din zbor nu va opriSe zbate ușor la adieri de timpi și nicicum prinsă-n cuvinte nu se lasăOricât voi-vei să o-ademenești, ea zboară, zboarăAcum e timpul să privești la ea cum lin s-așază pe a gândului spinareUna cu el să fi și s-o urmezi în zare, căci doar așa vei izbuti să ieși din călimare…

  3. @Catalin: cred ca ma apuc de haiku, sa te vad atunci ce mai zici… :P@Mihael: ai prins ideea…multumesc de vizita

  4. "Am lustruit cuvintele cu-o pana rara,Sa prinda forma de sublim rotund,Iar cand priveam prelung in calimara,Ma oglindea zambind un tainic gand…Parfum de umbre frenetic inlantuite,Transforma aerul in voal fin si laptos,Si toata-nsiruirea matasoasa de cuvinte,Dezvaluie o noua lume si-o umplu de-nteles…"Remarc aceste două strofe… O zi bună să ai!

  5. Multumesc Cristian ca iti faci timp sa treci si pe aici…O zi frumoasa, plina cu dragoste si cu tot ce iti doresti de Ziua Barbatilor!

  6. Mi-a plăcut fiecare vers, fiecare cuvânt scris cu dragoste şi aşezat cu grijă acolo unde îi este locul.Mulţumesc pentru link şi pentru aceste clipe de răsfăţ literar.Te îmbrpţişez peste normă!

  7. Ma bucur mult ca ti-a placut, Geanina draga…Si iti multumesc ca ai trecut pe aici. Pupici de drag…"peste norma" (ador expresia asta 🙂 )

  8. Îmi împrumuți și mie puțin călimara ta ? Că tare frumos mai scrii…

  9. Cu mare drag Ema…dar sa stii ca tot secretul sta in pana 🙂

  10. Da, dar să şi scrieţi în japoneză…Probabil că am să-mi fac un harakiri mental:)

  11. La ce bun…

  12. Ca sa rida lumea…daca am noroc..veti ride si Dvs…

Lasa un comentariu

