Un strop de eternitate

golden-rain

Mi-am şters rugina de pe gene
Cu praf de dragoste măiastră
Cu-o aripă de înger am urnit
Miracolul spre lumea noastră
Dureri, iluzii, spaime ni le-am înveşmântat
În voaluri de mătase, în cel mai fin brocart
Ne punem măşti groteşti pe suflet
Ne-nlănţuim în trupuri afectate
Uităm să oferim un zâmbet
Măcar un strop de eternitate
M-am dezbrăcat de piele, de carne şi de oase
Mi-am alungit suflarea-n infinit
Şi m-am pierdut în sferele celeste
Am tăcut o clipă, iar timpul s-a oprit…


Comments on: "Un strop de eternitate" (13)

  1. Eu sper să nu rămâneţi în sferele celeste…că nu vrem să ne lipsească stropii Dvs de eternitate.

  2. Daca nu ma impiedic pe acolo, sigur gasesc drumul inapoi :))

  3. …sensibilă și profundă…Îmi place foarte mult !

  4. Multumesc Ema, ma bucur ca-ti place…

  5. Poem de notă mare de tot… Remarc finalul:"M-am dezbracat de piele, de carne si de oase,Mi-am alungit suflarea-n infinit,Si m-am pierdut in sferele celeste,Si am tacut o clipa, iar timpul s-a oprit…"Un sfârşit de săptămână cât mai bun!

  6. Multumesc, la fel va doresc si voua…

  7. Foarte frumos! :)Off topic: te-am adaugat si eu in blogroll. Iti multumesc pentru faptul ca si tu ma ai in blogroll-ul tau! Trbuia sa ma anunti 🙂

  8. Multumesc mult. Eu am trecut in blogroll doar bloguri pe care imi face placere sa le vizitez, nu pentru link exchange, de asta nu te-am anuntat…oricum,multumesc 🙂

  9. foarte inspirat si sensibil poemul! :)Un sfarsit de saptaman frumos!

  10. Multumesc Orry, ma bucur ca ti-a placut…Un weekend fain si tie!

  11. Mi-a plăcut poezia şi mi-am permis să pun un link către ea pentru a o citi şi musafirii mei dragi. Ore magice!

  12. Cu mult drag, sunt bineveniti! O noapte de vis!

  13. și uite așa ai răspuns Dimineții, cum ai reușit de ai vrăjit timpul, Tu, Minunată și Inegalabilă FEMEIE!!Eternitatea e câmpul tău de joacă și visul îți e voalul. Toate cele sub fine brocarturi – măști sunt, că sunt hâde, c-or fi blânde, necum palpabile, arzânde. Vidul inimii mai mult arată decât cele măști ascund; acolo cată; iar ce găsești, ascunde și păstrează drept comoară făr' de preț.

Lasa un comentariu

