Cautare

Am cautat stelele in cerul gurii tale,
Si am gasit doar fire de nisip
Cazute din clepsidra sparta…
Din coltul zambetului tau se preling
Amintiri devorate de doruri ascunse.
Pe buzele tale am cautat izvorul nemuririi,
Dar am gasit doar iluzii pitite cu grija
De limbi de ceasornice crude…
Ti-am mangaiat cu teama gatul,
Si-n loc de fiori… am zarit o coloana semeata,
De veghe intr-un trup trecator…
Am cuprins-o indata, si m-am lasat sa alunec usor…
Si acolo, in loc din adancuri de-ocean,
Imbratisata de sufletul tau cu nesat,
M-ai scaldat in sclipire de stele,
Mi-ai picurat stropi vesnici pe buze,
Si m-ai infiorat cu privelistea nemarginirii…

Comments on: "Cautare" (12)

  1. Din suflet/Din dragoste …cum se potrivesc lucrurile, uneori, de la sine…

  2. De la sine se potrivesc de minune!

  3. cine caută găseşte…depinde acum ce găseşte. Frumoase imagini…

  4. Fiecare dupa suflet, dupa suflet… Multumesc de vizita, te mai astept daca ti-a placut pe aici.Un weekend fain!

  5. Frumos frumos !!

  6. Multumesc, ma bucur ca ti-a placut. La frumoasa revedere virtuala! Weekend fain!

  7. Consider că acest poem este unul foarte bun, chiar dacă nu m-a însărcinat nimeni cu munca anostă de critic literar. Dar o spun ca cititor şi ca personaj care scrie poezii… Felicitări!Remarc începutul, fără a ştirbi în vreun fel calitatea întregului:"Am cautat stelele in cerul gurii tale,Si am gasit doar fire de nisipCazute din clepsidra sparta…Din coltul zambetului tau se prelingAmintiri devorate de doruri ascunse"…

  8. Multumesc mult, comentariul tau ma onoreaza! Te mai astept cu drag pe aici.

  9. Eu aș vedea poemele tale, de exemplu în revista "Tango".Sunt "de acolo" cum se spune.Trimite câteva pe adresa revistei, pentru Alice Năstase.Nu ai nimic de pierdut.Succes !

  10. Multumesc de sugestie,esti tare draguta

  11. Au vechime mare de 8000 de ani,sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,Prinse strâns în şnur ce-mpletea blândfocul şi înţelepciunea,Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.Din bătrâni putem afla despre mărţişor,Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,El aduce fericire dar şi mult noroc,Iarna-i simbol pentru alb,Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie…

  12. Multumesc de martisor, e foarte frumos :-*

Lasa un comentariu

