In brate cu stele

Straluciri plapande-n tuneluri ascunse,
Diseca negura si reveleaza bariere
Candva de netrecut, acum doar iluzii…
Preschimb in cristale farame de teama
Si umplu cu sete mirari oblojite
De suflul fierbinte din sfere de-opal.
Chemarea din piscuri insorite ma ajunge,
Ademenindu-mi aripile crescute in talpi…
Cerul isi revarsa Carul Mare in bratele mele
Iar tu imi incrustezi pielea cu stele.
Comments on: "In brate cu stele" (5)

  1. Nu trebuia să citesc…e frumos…dar mesajul…mă face să mă gândesc la tunelurila legende cu oameni zburători…la un cer de munte…şi la cât de frumoasă este fotografia postată.

  2. De ce nu trebuia sa cititi? 😀 Ma bucur ca totusi ati facut-o, si va multumesc.

  3. Din cauză că nu am ştiut că o să mă facă să mă gândesc să plec să văd mai multe locuri.

  4. Şi mă omoară lipsa timpului liber…:)

  5. Hermes să fii, să zbori asemenea minții, nestânjenit de depărtări și păreri de rău, să fii viu și să te bucuri de tot ceea ce experiența îți oferă ca recompensă. O viață ce merită trăită din plin, iubirea ce merită de săvârșită, ACUM

Lasa un comentariu

