Sa fiu

Imi canta stelele pe prispa,
Si nori se joaca-n parul meu,
O galaxie pare ca imi striga,
Sa nu-ncetez sa mai fiu eu.
Si vantu-mi suiera-n ureche,
Sa-mi port povara pana sus,
O, luna, ce imi stai de veghe,
Asculta-mi tot ce am de spus.
Sa fiu izvor as vrea, de bucurie,
Oceanul sa ma poarte-n zari,
Si toate raurile sa ma stie,
Ca sunt si azi cum am fost ieri.
O zana din povesti sa fiu,
De veghe-n somnul de copil,
Cu-a mea bagheta sa inviu,
Un unicorn cazut docil.
Si poarta-nalta pana-n cer,
Coloane de mister sa strajuiasca,
Sa port indata in eter,
Pe cei ce vor ca sa iubeasca.
Si toate sunt in alta lume,
Izvor zglobiu, zana si poarta,
E-o lume-albastra fara nume,
In care zborul este arta.
Comments on: "Sa fiu" (6)

  1. Da, doua idei de laudă pentru Dvs:1. Versurile nu obosesc mintea…2. Fotografia aţi rupt-o din poezie…Şi, acum, un reproş: mie îmi place să citesc mai mult, dpv cantitativ,…lucruri scrise de oameni care se pricep…Nu-i aşa că poezia Dvs are mai multe strofe? 🙂

  2. Atat am nascocit in umbra lunii,Cand vorbe imi pluteau pe frunte,Si-am lunecat in bratele visarii,Gandind la curcubeul de cuvinte…Promit o completare in curand 🙂

  3. imi place faptul ca blogul dvs. este foarte ingrijit, putina ambitie creeaza minuni. felicitarile mele!

  4. @Bogdan: Multumesc 🙂

Lasa un comentariu

